Jak wygląda współpraca z nami?

Rozmowa wstępna
Krótka, zwięzła, rzeczowa konsultacja podczas której klient przedstawia nam siebie i swoją działalność (lub pomysł na nią!). Nasz specjalista dokładnie weryfikuje rodzaj, formę działalności, stan zatrudnienia i inne niezbędne czynniki, żeby przestawić możliwie najlepszą, indywidualną ofertę. Najczęściej już na tym etapie przedstawiamy skrótowo możliwe do zastosowania rozwiązania, które w danym przypadku będą najkorzystniejsze. Konsultacja jest zupełnie darmowa i niezobowiązująca. 

 

Podjęcie decyzji o współpracy
Klient na podstawie rozmowy wstępnej, a także ważnych dla siebie indywidualnych czynników podejmuje decyzję o współpracy. Na tym etapie - w razie ewentualnych dodatkowych pytań - także jesteśmy do dyspozycji telefonicznie lub mailowo.
Ostateczna decyzja należy jednak do klienta - nie otrzymasz od nas żadnych ponagleń czy niekomfortowych zapytań.

 

Podpisanie umowy
Po przekazaniu nam decyzji o podjęciu współpracy, przygotowujemy umowę zlecenia wykonania usług i informujemy Cię, gdy jest ona gotowa do podpisu z możliwością uprzedniego przesłania na adres e-mail w celu zapoznania się z jej warunkami. Podpis umowy odbywa się w dogodnym miejscu i terminie - zazwyczaj w siedzibie naszej firmy. Umowa jest gotowa w klika minut. Zatem w przypadku, gdy klientowi zależy na czasie, wszystkie formalności jesteśmy w stanie załatwić także od ręki w dniu rozmowy wstępnej.

 

Mail powitalny
Po podpisaniu umowy witamy Cię w gronie klientów mailem powitalnym, który zawiera dane do Twoich opiekunów, najważniejsze informacje dotyczące naszej współpracy, a także link do panelu klienta, który od tej chwili będzie dla Ciebie dostępny w cenie usługi. Możesz już także swobodnie kontaktować się także ze swoimi opiekunami, którzy odpowiedzą na Twoje pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości.

 

Dostarczenie dokumentacji 
Pierwszy miesiąc współpracy to zawsze czas na dotarcie się ze swoim opiekunem klienta i wypracowanie wspólnych zasad współpracy, które ułatwią Wam życie.
Wolisz dostarczać dokumentację w formie online? Nie ma problemu. 
Dokumenty dostarczysz do naszego drugiego oddziału, bo akurat jest Ci tam po drodze? Oczywiście, nie musisz nic więcej robić - na pewno trafią one we właściwe ręce. 
Wolisz, żeby księgowa informację o podatkach przesyłała w formie SMS? Daj jej o tym znać - dopasujemy się do Ciebie! 
To także moment, w którym Twój opiekun może mieć dodatkowe zapytania czy uwagi dotyczące dostarczonej dokumentacji w celu rzetelnego wykonania usługi. 

 

Faktura za usługę
Po wykonaniu usługi, fakturę otrzymasz od nas mailowo. Jeżeli w trakcie danego okresu rozliczeniowego wykonaliśmy dla Ciebie usługi dodatkowe, zostaną one doliczone do bieżącej faktury. Zapłacić za nią możesz przelewem lub za pośrednictwem BLIK.

Ty także możesz zostać naszym klientem! Skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce „KONTAKT” i otrzymaj bezpłatną ofertę lub umów się na krótką, niezobowiązującą i bezpłatną konsultację.